EzBelug
Member

10 berichten
5 reputatie

IGN: EzBelug
Door EzBelug » 5 jaren geleden
Ik klim op de berg en zie snake staan ik ga naar hem en zeg jonge je moet niet altijd de berg nemen he je hebt al taken genoeg. Hij antwoorde vol trost ja ik heb veel taken maar IK BEN KONING. Die avond gingen we slapen in een mooi slaapzakje en toe werd ik wakker midden in de nacht rolde ik snake van de berg en riep ik 

IK BEN NU KONING VAN DE BERG !!!!!!!!







xPinkGaming
Member

5 berichten
8 reputatie

IGN: xPinkGaming
Door xPinkGaming » 5 jaren geleden
Loopt naar EzBelug toe en vraagt hem, waarom neemt een belg een basteen mee naar bed? EzBelug weet het antwoord niet. Ik zeg hem dat hij daarmee het licht altijd uit kan gooien. en dan vraag ik hem waarom hij dan die zaklamp bij zich heeft als hij slaapt. Weer weet hij het antwoord niet. ik vertel hem dat hij dan kan kijken of het licht echt uit is. Nu vraag ik hem waar hij de zaklamp is. hij zegt heel vrolijk ja die ligt onderaan de berg die heb ik vannacht nodig en hij loopt de berg af naar de zaklamp. 
IK BEN NU KONINGIN VAN DE BERG !!!!!!!!







EzBelug
Member

10 berichten
5 reputatie

IGN: EzBelug
Door EzBelug » 5 jaren geleden
Ik ging dus mijn zaklamp halen beneden aan de voet van de berg en pakte mijn zaklamp. Voor dat ik op de berg klom hoorde ik een harde knal het was een koekjes vrachtwagen die omgekanteld was. Alles koekjes lagen over de weg allemaal klaar om op te eten. Dus ik ging naar boven en kwam hijgend toe ik zei tegen Ilona snel snel er is een vrachtwagen vol koekjes beneden verongelijkt en die pinguin wil ze allemaal gaan nemen. Zei riep heel luid WAT NIET WEER DIE PINGUIN. En zei tegen mij IK GA DIE PINGUIN IS TONEN WIE DE KONINGIN VAN DE KOEKJESBERG IS. Dus ze liep naar beneden om de koekjes berg te claimen. Ik hoorde in de verte IK BEN NU DE KONINGIN VAN DE KOEKJESBERG. Maar wat ze niet wist is dat ik nu.....

KONING VAN DE BERG BEN!!!!







xPinkGaming
Member

5 berichten
8 reputatie

IGN: xPinkGaming
Door xPinkGaming » 5 jaren geleden
Nadat ik alle koekjes had opgegeten en een tas vol had meegenomen ging ik naar boven en vroeg ik dus aan casper, of hij wel een vork had meegenomen. hij vroeg mij dus waarom waarop ik antwoorde ja dan kan je de volgende keer als je omhoog klimt de weg afsnijden. Ja die vork die had hij bij zich dus dat kwam goed uit. vervolgens vroeg ik aan hem of hij het al een keer had uitgetest. Nee dat had hij niet. Nou snel casper ga het is uittesten zei ik. waarna hij naar beneden liep met zijn vork in zijn hand om het uit te testen. Wat hij niet besefte was dat dat niet ging helpen want dat dat alleen met een mes kan. Toen riep ik

IK BEN NU DE KONINGIN VAN DE KOEKJESBERG!!







EzBelug
Member

10 berichten
5 reputatie

IGN: EzBelug
Door EzBelug » 5 jaren geleden
Omdat Ilona alle koekjes had opgegetenen erg vol zat dacht ik bij mezelf waarom ga ik in de nacht niet op de berg en laat ik Ilona van de berg rollen dus ik sloop in de nacht op de berg en duwde Ilona van de berg.

NU BEN IK DE KONING VAN DE BERG!!!







snake_eye_17
Member
Retired

26 berichten
9 reputatie

IGN: snake_eye_17
Door snake_eye_17 » 5 jaren geleden
Zo nu heeft Belug wel weer lang genoeg het idee gehad dat hij de koning van de best is, tijd om hem er weer eens af te trappen.
Na een tijdje trainen met de 2 Duitse herders is het tijd om het uit te gaan voeren in de praktijk.
De ene getraind in het aanvallen op commanda en de andere in het bewaken en beschermen.
Samen met mijn 2 trouwe honden beklim ik de berg.
Belug staat net rustig een eitje bakken en schrikt zich rot hij het zien van mij met de honden.
Hij probeerde nog een compromie te sluiten, ik een goede maaltijd en hij de berg.
Ik had een beter plan en stuurde een van de honden op hem af, Belug rende als een bezeten de berg af en struikelde waardoor bij naar benden rolde.
Toen had ik de berg en een goede maaltijd :)

Ik ben de koning van de berg!!







OfficialJulian_
Member

5 berichten
2 reputatie

IGN: OfficialJulian_
Door OfficialJulian_ » 5 jaren geleden
Loopt naar Dylan toe en zegt tegen hem dat hij ook niet de koning van de berg kan zijn omdat hij geen mens is maar een slangen oog.
Dylan verlaat ook boos de berg.

NU BEN IK DE KONING VAN DE BERG





~Helper~

Achieved:

Jr-Helper
Helper
Moderator

Builder
Discord Manager



TOAD163
Owner
Builder

128 berichten
44 reputatie

IGN: TOAD163
Door TOAD163 » 5 jaren geleden
Ik zeg tegen julian dat hij niet de officiele julian is, hij verlaat verontwaardigd de berg.
NU BEN IK DE KONING VAN DE BERG





Proud Owner of the Toadcraft network



colablikje12
Developer
© 2017-2018 colablikje12
43 berichten
7 reputatie

IGN: colablikje12
Door colablikje12 » 5 jaren geleden
Ik klim op de berg en zie TOAD163 daar in zijn tentje zitten, ik loop naar Toad toe en zeg dat onderaan de berg een laptop staat.
Toad zegt wat moet ik nou met een laptop, ik antwoord daarop dat je op die laptop alvast de nieuwe gamemode van ToadCraft kan spelen. (creative)
Toad is ontzettend enthousiast en rent naar beneden om creative te spelen.

kom jij zaterdag 23 juni ook creative spelen netzoals toad?

nu ben ik de koning van de berg





 © 2018-2019 [Sr-Developer] colablikje12


Vrokky
Member

50 berichten
3 reputatie

IGN: Vrokky
Door Vrokky » 5 jaren geleden
Ik klim op de berg en schrik me kapot van snake eye 17... Ik geef hem een schop en nu Ven ik kon in van de berg! Joepie





Vrokky

[Junior-Helper] 10-04-2018 | [Helper] 28-10-2018 | [Junior-Developer] 16-04-2019 | [Developer] 9-05-2019 | [Co-Owner] 12-07-2019 | [Admin] 30-11-2020 [DEMOTE] 12-12-2020