TOAD163
Owner
Builder

128 berichten
44 reputatie

IGN: TOAD163
Door TOAD163 » 5 jaren geleden
Hello Everyone!

this weeks is last weeks event week so this is the last giveaway from our anniversary for now.
Sooo, we decided to end which a huge giveaway, so this week we don't give away a exclusive 5 year rank, but an Diamond Toad rank!!! 
But There are as usual requirements: Give this post a Tumbs up and let us know in the comment section below what you like the most about our server and what you hate the most at our server.
Only if you meet all 3 requirements mentioned above you are in the race for the rank.

the orginisation has always the right to end this giveaway before the announced deadline and to change the license at any time without any mention. 

Good Luck to all participants!!

Kind Regards,
TOAD163

 





Proud Owner of the Toadcraft network



TheKillerTeddy03
Moderator

2 berichten
1 reputatie

IGN: TheKillerTeddy03
Door TheKillerTeddy03 » 5 jaren geleden
Ik vind het leukst dat iedereen mooie roleplay doet en je ook heel mooi je werk kunt oprichten en het meest leuke is dat het staff team heel aardig is en je graag helpt en het minst leuke is er niet maar het is soms irritant dat er veel hoge eisen staan voor server bedrijven







ImGonnaRun
Member

1 berichten
0 reputatie

IGN: ImGonnaRun
Door ImGonnaRun » 5 jaren geleden
Ik vind het een leuke server omdat (bijna) iedereen gewoon aardig is en velen meedoen met roleplay. Het minder leuke vind ik dat ik al heel lang wacht op het antwoord op een sollicitatie. Net zoals Thekillerteddy vind ik ook vaak te veel eisen voor een sollicitatie.

Gr. ImGonnaRun







DasPechFietsWeg
Member

1 berichten
0 reputatie

IGN: DasPechFietsWeg
Door DasPechFietsWeg » 5 jaren geleden
Hoi hoi,
Het minst leuke: Ben werkloos ;p
Het leukste: de herinneringen van vroeger, Jamieieieieieie <3 Muuiissmaaaat Haha







xBentee
Member

6 berichten
1 reputatie

IGN: xBentee
Door xBentee » 5 jaren geleden
Het leuke aan de server vind ik dat je nieuwe mensen kunt ontmoeten en echte vriendschappen kunt opbouwen met deze mensen. Let maar op: sommige mensen zullen je bijblijven!
 Het minder leuke vind ik dat er áltijd wordt verwacht dat je aardig bent tegen iedereen en dat je altijd goed in je vel zit. 







Realkaray591
VIP

10 berichten
0 reputatie

IGN: Realkaray591
Door Realkaray591 » 5 jaren geleden
Heey!
Het leukste vind ik dat iedereen altijd vrolijk is. 
En dat er altijd een super gezellige sfeer is.
Ook dat ik allemaal mensen ken als het ware van de eerste paar maanden dat ik op deze server zat. Voor de reset nog.
Het minst leuke vind ik dat sommige mensen echt met rotziektes schelden.
En dat ze dan uiteindelijk ontkennen dat ze het hebben gezegd..

Groetjeeess xx
 







Devin0201
Member

1 berichten
0 reputatie

IGN: Devin0201
Door Devin0201 » 5 jaren geleden
Ik vindt goed aan de server: alles ik hou van de server al 4 jaar dat ik speel ik hou van deze server zonder deze server kan ik niet leven ik wil super graag diamond toad <3





Wat ik haat van de server?: ik vindt bij MT niks erg alleen bij skywars als je omhoog bouwt glicht je en mensen vliegen voor je enderpearl en dan wordt ik boos. Mvg Devin0201







EzMoootje
Member

5 berichten
0 reputatie

IGN: EzMoootje
Door EzMoootje » 5 jaren geleden
Hey, 
het meest leuke op de server is dat mensen heel aardig en hele leuke roleplay hebben, het staffteam is heel leuk en gezellig en iedereen helpt elkaar graag.
Iedereen is heel aardig voor elkaar en zo blijft het ook leuk op de server!

Met vriendelijke groet,
KittyMaster1213







OfficialJulian_
Member

5 berichten
2 reputatie

IGN: OfficialJulian_
Door OfficialJulian_ » 5 jaren geleden
Het leukste op deze server is dat de staffleden goed hun werk doen en altijd voor ons klaar staan zodat wij een fijne gametijd hebben, ook nemen ze altijd gelijk maatregelen als iemand het verpest voor de rest door te gaan schelden/vloeken/irriteren/ect.
Het minder leuke op deze server is dat er wel vaak gespeeld op wordt maar het is nog niet zo populair in vergelijking met andere Minetopia's en dat vind ik vervelend omdat het een best goede Minetopia/Roleplay server is.





~Helper~

Achieved:

Jr-Helper
Helper
Moderator

Builder
Discord Manager



PulseWolf
Member

1 berichten
0 reputatie

IGN: PulseWolf
Door PulseWolf » 5 jaren geleden
Is een leuke server skywars factions en minetopia er zijn veel aardige mensen ook willen de meeste helpen als je nieuw bent ik zou well meer game modes willen