Vrokky
Co-Owner
Applications team

52 posts
1 reputation

IGN: Vrokky
By Vrokky » about 1 month ago
Hey everyone,

The Staff applications have been reopened! Feel free to apply!

Kind regards,
Vrokky

Vrokky

[Junior-Helper] 10-04-2018 | [Helper] 28-10-2018 | [Junior-Developer] 16-04-2019 | [Developer] 9-05-2019 | [Co-Owner] 12-07-2019

Roebery
Member

1 posts
0 reputation

IGN: Roebery
By Roebery » 4 days ago
Hallo, staff members

Ik apply voor staff omdat ik de server wil helpen blablabla apply apply apply dankuwel voor de staff

-R

__N0cth__
Member

1 posts
0 reputation

IGN: __N0cth__
By __N0cth__ » 3 days ago
Beste Staff team.
Ik wil graag sollicitatie doen voor helper of proefhelper omdat ik laag wil beginnen en verder een ervaring bij maken!
Ik ben op veel servers staff geweest waar er 100+ man perdag op kwam ik ben goed met commands en als je wilt kan ik je een gratis waar je normaal voor moet betalen plugin laten zien op test server van me.
Ik ben Tijs achternaam privé en ben 14jaar oud ik hou van minetopia spelen en meer in minecraft te doen vooral rolplay en werken voor mensen in de server ik heb al  2x iron toad gekocht en al goldtoad en coal toad en meer. IK wil staff worden om de server te helpen en beter te maken dan die nu is! mijn +punten: Ik ben Goed in minecraft en heb al veel ervaring. -punten: ik weet niet direct dat ik minpunten heb maar toch zeg ik dat ik vaak type fouten maak.
Dit is mijn sollicitatie voor Helper of Proef-Helper ik hoop dat ik snel reactie krijg!
minecraft naam: F6C_
discord: DieEneWafel#0202

Lucas_Van_Alphen
Member

1 posts
0 reputation

IGN: Lucas_Van_Alphen
By Lucas_Van_Alphen » 3 days ago
Sollicitatie: Lucas_Van_Alphen
Beste Staff team,
ik stel me graag open en lijkt me leuk en interessant om staff medewerker/helper te zijn, omdat ik graag mensen wil helpen op de server als ze iets niet begrijpen en de server beter te maken, zeg bijv. (wapens in het spel?), en dit lijkt me een leuke ervaring. Ik vind en denk persoonlijk dat ik de nieuwe staff helper mag/moet zijn, omdat ik veel op de server zit, ik denk rond minimaal 5 uur per dag tot 10 uur en dan vooral in de avond, dit met combinatie in ochtend/middag, ik ben ook betrouwbaar, doe geen domme dingen die andere niet fijn vinden, ik ben sociaal, hardwerkend. 

wat persoonlijke dingen: ik ben dus Lucas, ik ben 16 jaar en speel dus veel minecraft, lekker wat ervaring, en houd ervan om de rolplay en te spelen in minetopia. Mijn discord is 
lucasvanalphen#9445 en ben ook te bereiken op snapchat. .. om dit privé te houden kan ik dat via discord geven. 

ik zie graag een reactie tegemoet komen

Mvg. lucas van alphen

ps. als ik kijk naar mijn concurrentie hierboven, die gelijk praat over dat hij goldtoad heeft gekocht, vind ik persoonlijk een beetje raar om hierdoor een soort van voorrang te hebben?